Coffee Joy ApS
Beringvej 19
8361 Hasselager
CVR-nr. 39533103
Tlf.-nr. +45 40 80 20 80
Officiel e-mail adresse: info@coffeejoy.dk
Officiel web-adresse: www.coffeejoy.dk
Etableringsår: 2018 (Juridisk navn: Krøjgaard Kaffe ApS)
Bestilling
Der kan bestilles varer hos Coffee Joy via vores hjemmeside www.coffeejoy.dk, telefon, e-mail eller personlig henvendelse.
Med mindre andet er anført, er alle angivne priser inkl. moms og afgifter. En undtagelse er pant på kildevand, hvor pant først tilføjes ordresummen når varen lægges i kurven.
Priserne er dagspriser.
Betaling
Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay. Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Derudover kan der også betales med bankoverførsel hvor pengene betales forud. Ved bankoverførsel, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Levering
Den normale leveringstid er 1-2 hverdage. Ved varer med længere leveringstid vil det fremgå på varen i webshoppen. Ved bestilling af varer som ikke pt. er på lager bliver kunden kontaktet af Coffee Joy med nærmere information.
Levering i Danmark
Coffee Joy bruger hhv. GLS, Post Nord og Danske Fragtmænd som transportører.
Fragtebyr kan variere mellem kr. 44-59 alt efter valgt fragtmetode. Fragtfri levering på ordrer over kr. 799.
Levering til Sverige
Coffee Joy bruger Post Nord til at levere til Sverige.
Fragtgebyr kan variere alt efter valgt fragtmetode. Fragtfri levering kan ikke opnås på ordrer til Sverige.
Vandkølere og andre større maskiner kan som udgangspunkt ikke leveres til Sverige.
Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde et køb uden begrundelse inden for 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via coffeejoy.dk.
Varer købt mellem 27/11-31/12 2024 kan ombyttes frem til 15. januar 2025.
Undtagelser til fortrydelsesretten
Du har ikke fortrydelsesret ved køb af fødevarer, herunder produkter indeholdende kaffe eller te, hvor holdbarhedstiden på returneringstidspunktet er kortere end 90 dage.
Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder emballeringen på produkterne.
Sådan udnytter du fortrydelsesretten
Du fortryder ved at give os skriftlig besked pr. e-mail om, at du fortryder. Ved fortrydelse skal du sende en e-mail til info@coffeejoy.dk, hvor du oplyser ordrenummer samt at du fortryder dit køb.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.
Du kan også benytte lovens standardfortrydelsesformular som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser. Anvendelse af formularen er ikke obligatorisk.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.
Varer kan ikke afleveres på vores adresse eller sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du skal selv betale for returnering af varen.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, idet vi i sådanne tilfælde ikke tilbagebetaler leveringsomkostningerne.
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur og efterprøvet at de overholder vores betingelser for returnering.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Afprøvning af varen og emballage
Fortrydelsesretten betyder ikke, at du har en ubetinget ret til at få det fulde beløb for varen retur. Hvis varen er blevet håndteret på en sådan måde, at den ikke har nogen værdi, vil du ikke have krav på at få købesummen retur. For at få den fulde købesum retur, må varen kun være brugt i samme grad, som er accepteret inden købet i en almindelig fysisk butik. Før du sender en vare retur, skal du derfor gøre dig klart, om en almindelig butik ville acceptere den benyttelse af varen den har været udsat for. Du har altså ret til at se varen an og – hvis det ikke skader varens værdi – afprøve varen.
Hvis du har brugt en vare på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Du hæfter således for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Standardfortrydelsesformular
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende
– Til Coffee Joy ApS, Beringvej 19, 8361 Hasselager:
– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
– Bestilt den (*)/modtaget den (*)
– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
– Dato
(*) Det ikke relevante udstreges
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Som virksomhed har du 6 måneders garanti og 6 måneders reklamationsret.
Opstår der problemer med dit produkt, bedes du kontakte os med det samme
Er reklamationen ikke noget der falder indenfor reklamationsretten, men i stedet noget som kan henføres til manglende vedligeholdelse eller fejlagtig brug vil fragtudgiften ikke blive godtgjort og har vi afhentet produktet på adressen vil fragtudgiften blive fratrukket sammen med reparationsudgiften.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal der medsendes kopi af købsfaktura.
Varen skal indsendes til vores adresse: (kun efter forudgående aftale)
Coffee Joy ApS
Beringvej 19
8361 Hasselager
Mrk.: Reklamation
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, uden omdeling eller lignende.
Husk varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, det er derfor altid en god ide at gemme den originale emballage. Coffee Joy indestår ikke for transportskade ved returnering. Det er alene en sag mellem forbruger og dennes transportør.
Transportskade og andre reklamationer
Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes indenfor 24 timer, fra modtagelse af pakke.
Send følgende til Coffee Joy:
• Foto af kasse udvendig
• Foto af kasse indvendig
• Foto af skade
Ved synlige udvendige skader, påtager kunden selv ansvaret for det skadede produkt –
DERFOR: Modtager du en pakke med synlige skader – nægt da modtagelse. Pakken sendes tilbage til os og vi opretter sagen med transportøren og sender straks en ny ordre til dig, således du ikke bliver ulejliget med en defekt vare.
Persondata
For at du kan indgå aftale med Coffee Joy ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Coffee Joy ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi sælger ikke din persondata til tredjemand, og vi overfører ikke din data til tredjelande.
Den dataansvarlige på www.coffeejoy.dk er den adm. direktør.
Som registreret hos Coffee Joy ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@coffeejoy.dk